Дистанційне навчання. Українська мова.

5 клас

Урок 12.03
Тема: Види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням.

1. Переглянути відеоурок.

2. Опрацювати & 35-36.
3. Виконати вправи 423, 424, 427.
Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: lilialihodid@gmail.com

Урок 13.03
Тема: Другорядні члени речення

1. Переглянути відеоурок.

2. Опрацювати & 37.
3. Виконати вправи 429, 431, 432.
Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: lilialihodid@gmail.com


7 клас
Урок 13.03
Тема: Прислівник . Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

1. Переглянути відеоурок.

2. Опрацювати & 31.
3. Виконати вправи 359 (усно), 360, 361.

Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: lilialihodid@gmail.com

7 клас
Урок 16.03
Тема: Розряди прислівників
1. Переглянути відеоуроки.



2. Опрацювати & 31 с. 172( вивчити таблицю" Розряди прислівників за значенням").
3. Виконати вправи 362, 363, 364.
Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: lilialihodid@gmail.com



5 клас
Урок 17.03
Тема: Додаток. Способи їх вираження.

https://www.youtube.com/watch?v=Lh7VwXnzSQo

Домашнє завдання: переглянути відеоурок; опрацювати & 37 с. 188-189.
 Виконати вправи 433, 434, 436.
Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: lilialihodid@gmail.com



7 клас
Урок 17.03

Тема: Способи творення прислівників.

https://www.youtube.com/watch?v=nEFkh3ihj9w




Домашнє завдання:  переглянути відеоуроки; опрацювати &32, с. 176-180.
Виконати вправи 371, 374, 376.
Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: lilialihodid@gmail.com



https://www.youtube.com/watch?v=dK5cOvl2hyU&list=LLdvkyZ5Myokc9Cn1LF-FtKA&index=735

Домашнє завдання: переглянути відеоурок; опрацювати & 37 с. 190-191.
Виконати вправи 438, 439, 441, 442.
Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: lilialihodid@gmail.com

5 клас
Урок 20.03
Тема: Обставина. Типи обставин за значенням. Способи їх вираження.


https://www.youtube.com/watch?v=dK5cOvl2hyU&list=LLdvkyZ5Myokc9Cn1LF-FtKA&index=735

Домашнє завдання:  переглянути відеоролик; опрацювати & 37 с. 191-192.
Виконати вправи 443(письмово), 444, 445.
Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: lilialihodid@gmail.com

7 клас
Урок 20.03
Тема: Ступені порівняння прислівників.

1. Виконати вправу на повторення (Розряди прислівників).

https://learningapps.org/view2061499

2. Опрацювати  таблицю.



3. Опрацювати & 33, с. 181-183.

4. Виконати завдання

 Знайдіть помилки у вживанні ступенів порівняння прислівників; поясніть їх причини. Запишіть відредаговані речення.
1. Андрій виконав завдання найшвидше за всіх.
2. Родичі запрошували приїжджати чаще.
3. Вчитель попросив читати більш голосніше.
4. Далі від берега було глубже.
5. На цьому пляжі людей було меньше.
6. Ниже в долині ще стояв туман (З учн. творів).

5.  Виконати вправи 385, 386, 387(перші три слова).
Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: lilialihodid@gmail.com


7 клас
Урок 23.03
Тема:   Прислівники як засіб зв'язку речень у тексті. Морфологічний розбір прислівників.

1. Опрацювати схему( усного і письмового) розбору послідовності  прислівника як частини мови ( Підручник с. 185.)

2.  Виконати вправи 391, 395.
Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: lilialihodid@gmail.com



5 клас
Урок 23.03
Тема:  Другорядні члени речення (практично).

1. Повторити  & 37 с.187-193.
2. Виконати вправи 446, 447 + завдання із зірочкою.
Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: lilialihodid@gmail.com


7 клас
Урок 06.04
Тема:  Н та НН у прислівниках


https://www.youtube.com/watch?v=GpGcSBDiZcA

1. Повторити & 31-33.
2. Переглянути  відеоурок та виконати дані завдання у зошиті!
3. Опрацювати & 34 с. 201.
4. Виконати вправи 433, 434, 435.


5 клас
Урок 07.04
Тема:  Речення з однорідними членами (без сполучників та зі сполучниками  а, але, і ). Кома між однорідними членами

https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ

https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA

https://www.youtube.com/watch?v=QvfE0Knbv3Q

1. Переглянути відеоуроки.
2. Опрацювати  & 38.
3. Виконати вправи 451, 452, 455, 456.




5 клас
Урок 09.04  (2 ур.)
Тема: Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

https://www.youtube.com/watch?v=lhFA5Bm7asQ

https://www.youtube.com/watch?v=rqEoIl1M1D4


Українська мова для 4 класу: завдання та тести онлайн - Learning ...

1. Переглянути відеоуроки.
2. Виконати завдання,  зображене на малюнку.
3. Опрацювати & 39.
4. Виконати вправи 454+ із зірочкою, 462, 463, 464.




5 клас
Урок 10.04
Тема:   РМ. Докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення



1. Переглянути відео.
2. Виконати вправу 458 ( останні два завдання із зірочками  - в зошиті), вправа 459 (письмово).




7 клас
Урок 10.04
Тема:    Написання  И та І в кінці прислівників








Домашнє завдання:
1. Переглянути відео.
2. Опрацювати &34 с. 195.

3. Виконати вправи 420 (усно), 421, 422, 423, 426.




7 клас
Урок 13.03

Теаа:  Написання НЕ з прислівниками

https://www.youtube.com/watch?v=f8urU8cWhqo



Домашнє завдання: переглянути відео. Опрацювати &34 с. 203. Виконати вправи 442, 443, 444, 445.



7 клас
Урок 14.04
Тема:  Написання НІ з прислівниками







Домашнє завдання:  переглянути відео. Опрацювати &34 с. 203- 206.  Виконати вправи 450, 451, 452, 453.   
https://learningapps.org/6757496


5 клас
Урок 14.04
Тема:    Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами

https://learningapps.org/4473456

https://learningapps.org/3458300

https://learningapps.org/6193711

Домашнє завдання: Виконати завдання за посиланням; повторити & 37-39. Виконати вправи 465, 467, 468.




5 клас
Урок 16.03
Тема: РМ. Складання висловлення "Мої улюблені квіти" ("Шкільний сад") з використанням узагальнювальних слів з однорідними членами речення.

Домашнє завдання: 
Скласти висловлення «Мої улюблені квіти»,використовуючи однорідні члени речення (у зошиті).




7 клас 
Урок 17.04
Тема:  Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників.






Домашнє завдання:  переглянути відеоурок; опрацювати & 31-32; виконати завдання 1-2.

Завдання 1 . Записати у зошит прислівники означальні , прислівники обставинні .  Спересердя,  смішно, зверху, кисло, легко, звечора, ніжно , влітку, погано, напоказ, міцно, донизу, вдалині, темно, радісно, взимку.

Завдання 2. Скласти висловлювання про красу моря (4 – 5 речень), використавши прислівники. Словничок : тепло, ніжно, ввечері, вранці, холодно, добре, радісно, ясно, легко, вдивовижу.




5 клас
Урок 17.04
Тема:  Контрольна робота. "Другорядні члени речення. Однорідні члени речення."(Тестові завдання).


Виконати завдання (у зошиті)!


Контрольна робота. «Другорядні члени речення. Однорідні члени речення»

І рівень (6 балів)
1. У якому реченні виділене слово є означенням?
А Сонце вже ховалось за гори.
Б Узгір’я хмариною спускалось в море.
В Повіяв ранковий вітер.

2. У якому реченні виділене слово є додатком?
А Шумить, не стихає бурхливе море.
Б Мерехтить роса навколо на зеленій мураві.
В Вітер пісню співає стоголосо.

3. У реченні Бабуся пригостила всіх варенням з малини виділене слово є
А означенням
Б додатком
В обставиною
Г підметом

4.      Обставиною є виділене слово в реченні
А Над містом загуркотів грім.
Б Ніхто не побачить мої сни кольорові.
В Дощ несміливо стукає в шибку.
Г Найкращою є бабусина казка.

5. Виділені слова є однорідними присудками в реченні
А День був ясний, сонячний і теплий.
Б Біля хати зашуміли внуки — радість і надія у житті.
В Голос її окликався гнівом, докорою, огидою.
Г Гори вкриваються позолотою й блиском.
Д В саду цвіли бузина та калина.

6. Виділені слова є однорідними означеннями в реченні
А Погідне блакитне небо дихало на землю теплом.
Б Тютюн був високий, густий-прегустий.
В Покотилася зірка з вечірнього неба, вітер листя зірвав з пожовклого клена.
Г Ніжні, тихі зорі спадали з неба.
Д На живих гілках дуба проростають зелене листя, молоде пагіння.

7. Кома не ставиться в реченні
А Заспівали брати (?) ще й сестроньки.
Б їхав козаченько лугом (?) долиною (?) та лісочком (?) та садочком до своєї милої.
В Раз дівчина по гриби ходила (?) в зеленому гаї заблудила.
Г Здається, часу і не маю, а не встигаю (?) не встигаю!
Д Зрубаємо в лісі сосну (?) або дуба.

8. Узагальнювальне слово після однорідних членів є в реченні (розділові знаки пропущено)
А Тут все моє і луг, і гай.
Б Все навкіло і трави, і дерева, і кущі наче завмерло.
В Гуркіт підвід, рокіт моторів, іржання коней усе ставало зараз помітно лункішим, ніж удень.
Г Українські дореволюційні письменники Шевченко, Марко Вовчок, Панас Мирний, Нечуй-Левицький багато творів присвятили зображенню жахливої долі українського народу.
Д Заснув, знечувся й коли, і снилися красиві коні сірі, гніді, вороні.
  
9. З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова


1 підмет
2 присудок
3 означення
4 обставина

А Молодість здатна творити несподіване й неймовірне.
Б Як розбещує людину сама можливість принижувати інших!
В Не дивиться їм грізно в очі «завтра».
Г А він стоїть наперекір усім напастям.
Д Народ шукає в геніях себе



10. Установіть відповідність між словом та його характеристикою:


А підмет
Б означення
В обставина
Г присудок


  Прохолодним ранком пролітали над поля­ми журавлі.
2    Прохолодним ранком пролітали над поля­ми журавлі.
3    Прохолодним ранком пролітали над поля­ми журавлі.
4    Прохолодним ранком пролітали над поля­ми журавлі.
5    Прохолодним ранком пролітали над поля­ми журавлі.


ІІ рівень (3 бали)

1. Виконати повний синтаксичний аналіз речення (2 бали)
Покотилася зірка з вечірнього неба, вітер листя зірвав з пожовклого клена.

2. Продовжіть речення, увівши до нього однорідні члени і поставивши розділові знаки (1 бал)
Їжаки живляться різноманітною їжею …….

ІІІ рівень (3 бали)
Напишіть твір-мініатюру (використовуючи однорідні члени речення) за темою: «Шкільна родина»





5 клас
Урок 21.04
Тема:   Звертаня. Непоширені й поширені звертання.






Домашнє завдання:  переглянути відеоуроки; опрацювати &40. Виконати вправи 471, 474.




5 клас
Урок 23.04
Тема:  Розділові знаки при звертанні.

Виконати завдання за посиланням:

https://learning.ua/mova/piatyi-klas/utvoriuiemo-zvertannia-z-imennyka






Домашнє завдання: переглянути відеоуроки; опрацювати & 40. Виконати вправи 473, 475, 476.




5 клас
Урок 23.04

Тема: Вставні слова, виділення їх на письмі комами.








Домашнє завдання: переглянути відеоуроки; опрацювати &41. Виконати вправи 481,482, 483.




5 клас
Урок 24.04
Тема:   Вставні слова, виділення їх на письмі комами.




https://learning.ua/mova/piatyi-klas/doslidzhuiemo-rechennia-iz-vstavnymy-slovamy

https://learning.ua/mova/piatyi-klas/vydiliaiemo-vstavni-slova-na-pysmi

Домашнє завдання:   переглянути відеоурок; виконати завдання за посиланням. Опрацювати & 41. Виконати вправи 485, 487. Опрацювати та вивчити зразки  схем послідовності (усного і письмового) синтаксичного розбору простого речення с.209( підручник).






7 клас
Урок 24.04
Тема:  Написання прислівників разом і через дефіс.



Домашнє завдання:  переглянути відеоуроки; опрацювати & 34 с.190-192. Виконати вправи 406, 407, 409, 410.



7 клас
Урок 27.04

Тема:   Написання прислівникових словосполучень окремо.






Домашнє завдання: переглянути відеоуроки; опрацювати &34 c.194. Виконати вправи 418, 419.






5 клас
Урок 28.04
Тема:   РМ. Оформлення конверта.





Домашнє завдання: переглянути відеоурок; опрацювати матеріал підручника с.210-214. Виконати вправи 494, 495.




7 клас
Урок 28.04
Тема:   Контрольна робота. "Прислівник" (Тестові завдання)


Контрольна робота. Прислівник.

Початковий рівень (кожна відповідь 0.5 б.)
1.Усі слова є прислівниками у рядку:
А. впевнено, прекрасно, котрийсь;
Б. ліньки, попередньо, використано;
В. пошепки, інколи, сам на сам;
Г. раз у раз, обидва, мирно.
2. Прислівник – це..
А. незмінна  особлива форма дієслова;
Б. самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета;
В. незмінна самостійна частина мови;
Г. службова частина мови.
3. Прислівники поділяються на такі розряди:
А. якісні, відносні, присвійні;
Б. якісно-означальні, обставинні;
В. похідні та непохідні;
Г. безособові, неозначені, означено-особові.
4. Прислівник напам’ять до розряду:
А. способу дії;
Б. місця;
В. причини;
Г. якісно-означальні.
5. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
А. віч-на-віч;
Б.  сам-на-сам;
В. вгорі;
Г. як-небудь.
6. Прислівник мимоволі  утворено способом:
А. префіксально-суфіксальним;
Б. основоскладання;
В. безафіксним;
Г. суфіксальним.
Середній рівень
7. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням (за кожну правильну відповідь 0, 25б.)
1. чемно                         А. причини
2. навприсядки             Б. часу
3. післязавтра               В. способу дії
4. згарячу                      Г. міри й ступеня дії
5. трохи                        Д. якісно-означальні
8. Установити відповідність між прислівником та способом його творення
(за кожну правильну відповідь 0, 25б.)

1. сильно                     А. основоскладання
2. праворуч                 Б. префіксально- суфіксальний
3. весною                    В. суфіксальний
4. зліва                        Г. перехід однієї частини мови в іншу
Достатній рівень
9.     Скласти речення зі словами по-старому і по старому (1 бал)
10.                    Записати слова, знявши риску.  (1 бал)
В/гору, сам/на/сам, любо/дорого,  раз/у/раз, на/весні, пліч/о/пліч, само/вільно, власно/руч, де/небудь, на/перекір, (с) першу, (у) зимку, (ані) скільки, (без) вісти,
 (по) моєму, (на) зразок, (за) одно, (де) коли,  (без) кінця краю,
(що) (як) найбільше, (у) знаки,  (з) дня (на) день, (будь) коли, (над) голодь.
Високий рівень
11.                    Написати власне висловлювання на тему: «Надзвичайний світ мистецтва». Увести в нього прислівники, підкреслити їх як член речення ( 2 бали).

Домашнє завдання: виконати контрольну роботу у робочих зошитах .



5 клас
Урок 30.04

Тема:  Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком.



Домашнє завдання:   переглянути відеоуроки; опрацювати &42. Виконати вправи 497, 498, 500, 501.




7 клас 
Урок 04.05

Тема:   РМ. Складання анотації на книжку з використанням прислівників.







Домашнє завдання:   переглянути відеоуроки; опрацювати  с. 89-91( підручник). Виконати вправи 169, 170,171(усно); вправа 172(письмово).
Зберігаємо зошити з  усіма  виконаними  завданнями !!!




5 клас
Урок 05.05

Тема:  Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення. Синтаксичний розбір складного речення.









Домашнє завдання: переглянути відеоуроки; опрацювати &42 с.214-218; вивчити схему синтаксичного розбору складного речення с.218. Виконати вправи з відеоуроків, 499, 503, 505.
Зберігаємо зошити із виконаними завданнями !!!




5 клас
Урок 07.05

Тема:  РМ. Написання листа до рідної людини









Домашнє завдання: переглянути відеоуроки; опрацювати матеріал підручника с. 210-214. Виконати вправу 492 або 493, 495.

Зберігаємо зошити із виконаними завданнями !!!



5 клас
Урок 07.05

Тема:   Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові.




Домашнє завдання: переглянути відеоуроки; опрацювати &43. Виконати вправи 508, 509.
Зберігаємо зошити із виконаними завданнями !!!





7 клас
Урок 08.05

Тема: Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв'язку у словосполученні.






Домашнє завдання:   переглянути відеоуроки; опрацювати &35 с.208-212. Виконати вправи 458, 459, 462, 463.






5 клас
Урок 08.05

Тема:   Розділові знаки при прямій мові.

https://learning.ua/mova/piatyi-klas/vybyraiemo-rechennia-z-priamoiu-movoiu

https://learning.ua/mova/piatyi-klas/rozstavliaiemo-rozdilovi-znaky-u-rechenniakh-z-priamoiu-movoiu

https://learning.ua/mova/piatyi-klas/rozrizniaiemo-priamu-movu-i-slova-avtora

https://learning.ua/mova/piatyi-klas/dobyraiemo-rechennia-z-priamoiu-movoiu-vidpovidno-do-skhemy



Домашнє завдання: Виконати завдання за посиланням; переглянути відеоурок; опрацювати &43. Виконати вправи 510, 512.






5 клас
Урок 12.05

Тема:   Діалог. Тире при діалозі.









Домашнє завдання:   переглянути відеоуроки і виконати  подані завдання. Опрацювати &44. Виконати вправи 515, 516.





7 клас
Урок 12.05
Тема:  Конрольна робота . Диктант

https://www.youtube.com/watch?v=SFsBK-YcbYk

Домашнє завдання:  написати аудіодиктант за посиланням ! Написаний аудіодиктант надіслати на електронну адресу вчителя: lilialihodid@gmail.com
Зошити зберігаємо!





5 клас
Урок 14.05
Тема:  Контрольна робота. Диктант


https://www.youtube.com/watch?v=yUF9oOm-WzI


Домашнє завдання:  написати аудіодиктант за посиланням ! Написаний аудіодиктант надіслати на електронну адресу вчителя: lilialihodid@gmail.com
Зошити зберігаємо!




7 клас
Урок 15.05
Тема:  РМ. Складання відгуку про цікаву книжку








Пам'ятка щодо написання відгуку про книгу
 Відгук – це ваша власна думка про зміст книги, оцінка її позитивних і негативний якостей.
Етапи роботи на відгуком
1. Дуже уважно прочитайте книгу, обдумайте її зміст.
2. Обов’язково вкажіть автора і назву книги.
3. Тема і основна думка твору.
4. Де і коли відбуваються зображені у ньому події.
5. Запишіть, які епізоди викликали у вас найсильніші враження.
6. Вкажіть, що сподобалося, а що ні, і чому.
7. Напишіть про героїв книги, їхні вчинки, цікаві випадки.
8. Зверніть увагу на мову твору, оформлення книги.
9. Вкажіть, чим збагатив вас твір, над яким питанням змусив задуматися, чи допомогли вам під час читання ілюстрації.
10. Виберіть форму вашого відгуку (лист до товариша, до автора твору, лист у  видавництво, стаття у стінгазету).
11. Подбайте, щоб у заголовку було виражено основну думку.
       Про науково-популярну літературу відгук пишеться по-іншому:
  • чи зацікавила тебе книга;
  • про що нове ти дізнався з неї;
  • чи хочеш продовжувати читання на таку ж тему;
  • чи не важка книга за змістом і за формою викладання;
  • що не подобається тобі в книзі.


Домашнє завдання:  написати відгук про цікаву  книгу.




5 клас
Урок 15.05
Тема:  РМ. Складання розповіді  "Улюблені пісні моєї мами".


Домашнє завдання: опрацювати  матеріал піцдручника с. 30-32. Виконати вправу 52(усно).  Скласти і записати висловлювання (5-7 речень) на подану тему  із використанням 2-3 речень, що містять пряму мову. Тема:  "Улюблені пісні моєї мами"




7 клас
Урок  18.05

Тема:  Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс.






Домашнє завдання:   переглянути відеоуроки; опрацювати &35 с.212-214. Виконати вправи  465, 468, 470, 471, 472.




5 клас
Урок 19.05
Тема:    Контрольна робота. Звертання. Вставні слова. Складні речення. Пряма мова. Діалог. (Тестові завдання)

Контрольна робота
Звертання. Вставні слова. Складні речення. Пряма мова. Діалог

1.Вставні слова звичайно, безумовно, дійсно вживають у мовленні для того, щоб передати:                                                                      1 бал
А радість           Б  впевненість   В  невпевненість      Г жаль, тривогу

2. Складним є речення
А Дзвенить у зорях небо чисте, палає синім льодом шлях.
Б  А вітер дме постійно, далеко розносить стигле насіння дерев і трав.
В  Молоденькі гіллясті берізки, може, тільки вночі покрились листям.
Г  Мати перша навчила мене любити роси, любисток, мяту і калину.1 бал

3. Неправильно розставлено розділові знаки в реченні
А  Де ти, фантазіє, там радощі й весна.
Б  Широкий Дніпре  мій, з тобою ми в розлуці.
В  Чого ж мовчиш, ти сивий вітряче?
Г  Люби, мій брате, край свій рідний.                                                         1 бал

4. Утворіть складне речення зі сполучниковим звязком.              1 бал
     Над містом стояла літня ніч … високо серед неба світив ясний місяць.


5. Перетворіть складне речення на речення з прямою мовою. Запишіть.                                                                                                       2 бали
Прислівя навчає, що шабля ранить голову, а слово – душу.
    Євген Гуцало писав, що наша память – глибокий чарівний колодязь.

6. Запишіть діалог, розставляючи розділові знаки.
  Випрала мати сорочку і каже малому Іванкові
  Неси синку повісь на сонці, нехай сохне.
  Вернувся через хвилинку Іванко в хату із сорочкою.
  Чому ж ти не повісив питає мати.
  Не дістав до сонця відповів Іванко.                                                          2 бали

7. Позначте ДВА речення, в яких усі розділові знаки розставлено правильно: (2 бали)
а) Ніщо життя не стишить:ні постріли, ні зрада, ні підступ, ні трутизна продажної душі.
б) Мій отчий дім даруй мені легенди, і пісні, і мамине до болю рідне слово.
в) Кілька разів збирався Мишко прийти в сад на світанку та не міг подолати лінощів.
г) Велетенські хвилі набігали на берег, обламували його, й підмивали прибережні дерева, та кущі.
ґ) По діброві вітер виє, гуляє по полю, край дороги гне тополю до самого долу.

 
8. Установіть відповідність між поданими реченнями та їх характеристиками (одне речення є зайвим). (2 бали)
  А. речення із звертанням;
 Б. речення з однорідними присудками;
 В. речення із вставним словом;
 Г. речення з однорідними підметами

1. Вітер дме постійно, далеко розносить стигле насіння дерев і трав.

2. Люби, мій брате, край свій рідний, широкий, пишний,  гарний край.

3. І радість, і смуток, і срібний передзвін огортають мене.

4 .У танок химерний вітер водить вишні.

5. Молоденькі гіллясті берізки, може, тільки вночі понрились листям.



Домашнє завдання: написати контрольну роботу .





5 клас
Урок 21.05; 21.05
Тема:   РМ. Написання речень і текстів з поясненням написання слів та вживання розділових знаків.

https://learning.ua/blog/201810/ohliad-5-ho-klasu-z-ukrainskoi-movy/

Домашнє завдання: виконати завдання за посиланням.





7 клас
Урок 22.05

Тема:   Сполучник як службова частина мови. Уживання сполучників у простому і складному реченнях. Сполучники сурядності і підрядності.






Домашнє завдання: переглянути відеоуроки; опрацювати &36 с.220-227. Виконати вправи  488, 489, 490, 492.






5 клас
Урок 22.05
Тема:  Повторення ,  узагальнення і систематизація вивченого з розділу "Лексикологія".


Домашнє завдання: повторити &4-10; & 45. Виконати вправи 518, 519, 520.





7 клас
Урок 25.05

Тема: Сполучники підрядності . Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Правопис сполучнків.









Домашнє завдання:   переглянути відеоуроки; виконати подані завдання ; опрацювати  &36 с. 228-230. Виконати вправи 504, 506, 508, 509, 510.




5 клас
Урок 26.05
Тема:  Повторення ,  узагальнення і систематизація вивченого з розділу "Будова слова .  Орфографія". "Фонетика. Графіка". Орфоепія. Орфографія".


Домашнє завдання: повторити & 11-14 , 45. Виконати вправи 521, 522, 523, 525, 527.




7 клас
Урок 26.05

Тема:  Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі.








Домашнє завдання: переглянути відеоуроки; опрацювати &37 с. 232-235. Виконати вправи 514, 516, 517.




7 клас
Урок 27.05
Тема: Правопис часток не і ні з різними частинами мови. Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки.










Домашнє завдання: переглянути відеоуроки; опрацювати &38. Виконати вправи 531, 535, 538, 541.



7 клас
Урок 28.05
Тема:  Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.









Домашнє завдання: переглянути відеоуроки; опрацювати &39. Виконати вправи 552, 553, 554, 556.




7 клас
Урок 29.05
Тема: Узагальнення і систематизація вивченого.

Домашнє завдання:   опрацювати с.251(підручник). Виконати вправи 560, 568, 574, 577.




5 клас 
Урок 29.05
Тема: Повторення ,  узагальнення і систематизація вивченого з розділу "Синтаксис. Пунктуація".


Домашнє завдання: Виконати вправи 529, 530, 531, 533.

Немає коментарів:

Дописати коментар